joi, 9 ianuarie 2014

O Fructiera... agud + frasin

Azi am terminat o fructiera din 2 tipuri de lemn,
Bolul de sus este din lemn de agud iar piciorul din lemn de frasin.

Dimensiuni:

Diametru maxim - 18 cm
Inaltime - 15 cm
Adancimea bolului - 5 cm

Mie personal imi place foarte mult lemnul de agud, crapa tare in mijlocul butucului, dar crapa frumos, se inegresc crapaturile si ii da un aspect foarte frumos.


 Bolul din lemn de agud l-am facut in proportie de 60 -70% inca de anul trecut, l-am bagat in niste rumegus si invelit cu ziare, si a stat pe calorifer aproximativ 2 saptamani, in acest timp a scazut in greutate cu 160 -170 grame si sa strambat cam mult, iar acum l-am strunjit complet.
L-am finisat cu ulei de in (pentru a scoate in evidenta nuanta lemnului), si deasupra lam dat cu shelac (3 straturi).
La fel am facut si cu piciorul din frasin.

Sper ca va place!










O zi buna!

2 comentarii:

  1. Bolul din lemn de agud (adica dud, nu ?) este senzational, textura este frumoasa, dar contrastul dintre crapaturi si bol imi place foarte mult. Bolul e remarcabil ! Eu nu i-as fi pus picior, sau as fi folosit o culoare mai "grea" pentru echilibru cromatic si pentru a scoate in evidenta cupa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da dud, asa a vrut clientul, e pentru comanda, dar am sa tin cont de sfatul tau si am sa fac cu un picior de ulm sau stejar inchis. Multumesc!

      Ștergere