miercuri, 2 ianuarie 2013

La multi ani !!!

Buna ziua...

La multi ani!!!

Asta este prima postare din 2013 !!!...

Lumea crede ca 2013 este un an cu ghinion deoarece 2013 are un 13.. 13 fiind un nr cu ghinion! Mie personal mi se pare cea mai mare prostie... Daca 13 e cu ghinion atunci anul 13 este an cu ghinion.. nu 2013... asta inseamna ca toate numerele cu 13 sunt ghinioniste?? Adica 3134 este un nr cu ghinion pentru ca are 13 la mijloc? :)):)):)) in fine.. uitati ce va arat azi:









Dimensiuni:
- Diametru - - - 25 cm
- Inaltime - - - - 13 cm
- Adancime - - - 10 cm
- Finist cu lac pentru lemn.

4 comentarii:

  1. Eu sunt nascut in 13 mai, asa ca pot sa-ti spun cu siguranta ca e vorba de o supertitie.
    Imi plac la nebunie bolurile mari. Adica cu dia. de peste 20 cm. Sper ca in viitor sa pot sa-mi iau un strung la care sa trec de 30 cm diametru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac bolurile mari... dar si eu am strung ca al tau si nu pot depasi diametrul de 28-30cm si chiar daca as vrea sal fac de 30cm trebue taiat butucul perfect cerc si e cam periculor la strungul asta mic...

      Strungurile alea care au diametru mare sunt f scumpe si in Romania nu prea se gasesc... o solutie ieftina e home made:D

      Ștergere
  2. Ma bucur ca esti perseverent (si prolific!).
    Crapaturile alea au fost in butuc inainte de a-l strunji, sau au aparut dupa ce ai facut bolul?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da crapaturile au fost dinainte de strunjire.. l-am facut dintr-un butuc care a stat aruncat intr-un colt la soare timp de 2-3 ani... mie personal imi plac crapaturile alea, dau o textura frumoasa la bol...

    RăspundețiȘtergere